torstai 27. syyskuuta 2012

huhhhuh, ei voi muuta sanoa! Stressistressistressi :D Ja hei, varoitus heti tähän alkuunn: Katon tätä kirjoittaessani samalla bb'tä, syön rusinoita, taistelen lagaavaa näppäimistöä vastaan ja viihdytän Eeviä eli teksti saattaa olla HIEMAN sekavahkoa...

Mulla ei nyt valitettavasti oo teille kuvia, eikä videoa. Video tulee heti kun ehdin, koska mulla ei ihan oikeesti ole ollut yhtään ylimääräistä aikaa sellasen tekoon. Kuhan vaan halusin tulla kirjottelemaan, koska oon ollu hieman epäaktiivinen tai jotain :D

Nyt on tosiaan TET-viikko tai oikeastaan sehän on jo mennyt, huomenna viimeinen päivä. Olin yhdellä studiolla seurailemassa valokuvaajan ammattia, oikein mukava viikko on tähän asti ollut! Oon saanut seurailla valokuvaajaa "tositoimissa" eli ihan kuvaustilanteissa oon ollut seuraamassa, 1vee kuvauksia ja jotain vaaliehdokkaita on ollut aika paljon.. Oon myös autellu studion pikkuhommissa ja saanut vähäsen vinkkejä sekä ohjeita kuvailemiseen. Tietenki myös studiota ja studioon kuuluvia kamoja, sekä ammattikuvaajan vermeitä oon päässyt testailemaan. I like it (; Mukava työporukka ja muutenkin kodikas tuo studio. Huomenna tosiaan viimeinen päivä, nyyh... 
Ja huomenna myös tapahtuu jotain muuta: Meitsi lähtee kohti Espanjaa! Ja ette kuulkaa pysty edes kuvittelemaan tätä stressin ja hermoilun määrää! Ei oo vielä yhtään semmonen matkafiilis, mutta kaippa sekin sieltä toivonmukaan pian tulee. Laukut alkaa olla aikaslailla jo valmiina, huomenna puoli kolmelta lähdetään bussilla kohti Turkua ja turusta sit lento Gironaan :-) Espanjassa ollaan aikataulun mukaan noin puolenyön aikaan, eli pitkä päivä luvassa. Lauantaina shoppailua Barcelonassa ja sitä rataa... Vielä 25 tuntia!:D 
Ajattelin tehdä tuosta viikosta teille kuvien kera matkapäiväkirjan, toivottavasti sille edes on aikaa! No okei on mulla aikaa. Lupaan!

Mutta nyt alan keskittyä big brotheriin, tsekkaan onko laukut kunnossa, verryttelen vähän mun englannin kielisiä aivosoluja ( luvassa on viikko englantia, koska isäntäperhe) ja painun varmaan sitten sänkyyn! Palaillaan sitten espanjan kuulumisien kera ;)

1 kommentti:

Lazu kirjoitti...

missä on kuulumiset! äläkä polta itseäs loppuun liian monella hommalla :)