sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

bye bye

Aika haikeissa mielin tossa äsken availin bloggeria... Emmin vieläkin, et jos sittenkin vaihtaisin mielini, mutta olen päätökseni tehnyt. Mun osalta bloggaaminen loppuu tähän. Tai ainaki toistaiseks. Pilkettä silmäkulmassa on nyt siis historiaa, en tätä blogia poista eli sitä saa kyllä käydä katselemassa jos niin mielii. 

Kiitos kaikille lukijoille, ulkoasun teossa auttaneille tai mitentahansa muuten tämän blogin kanssa tekemisissä olleille, ihanat ja aivan huiput pian kaksi vuotta olen teidän kanssanne saanut bloggailla - mutta kaikki loppuu aikanaan. Tai ehkä joskus pystytän uuden blogin, joskus paremmassa elämäntilanteessa. Nyt mun aika ei vain yksinkertaisesti riitä tähän.

Superiso hali kaikille! Ootte huippuja, muistakaa se :-)

Kohti uusia seikkailuja! - Rakkaudella Tuuli

13199_541047659250291_789386016_n_large

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

hööh :( tää oli mun lempiblogi