sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Tärkein unohtui...


Dementia täs vissiin on tulossa, unohdin nimittäin eilen ihan kokonaan toivottaa hyvät joulut! Noh, tässä nyt tulee sitten sille ihan oma postaus... Eilen koristeltiin joulukuusi, tänään paistettiin kinkku ja leivottiin äidin kans jouluherkkuja, kyllä täs pikkuhiljaa alkaa joulufiilikseen päästä... Parempi myöhään kun ei milloinkaan? :D 

Kerranki kannatti raahata kamera aamulenkille mukaan! Yleensä manaan, että miks mä nyt tän otin turhaksi riesaksi ja taakaks mukaan... Mutta, tänään oli poikkeus! Oli aivan upea sää ja sain jopa ihan kivoja kuviakin - tai ainakin oon ite tyytyväinen :3





Oliko ees ylläri, että Eevi pääsi malliksi? :D Näpithän siinä jääty, mutta mitäpä en kuvien vuoksi tekis... Mulle on nyt myös tullu kamala into kehittyä valokuvauksessa, joku ihme tauti mulle vissiin taas tullut?

Lisäksi sitte leikittiin pikkuveljen kanssa iPadilla. Äiti ja kaveri tuossa kyseli, että ollaanko me ihan ookoo, kun saadaan tällänen kuva meistä. Kuulemma maailman seittemäs ihme. Siitä sitte jokainen päätelkööt, että miks tälläsen normaalin sisaruskuvan ottaminen herättää hämmennystä :D Olisko syynä vaikka se, että ei olla varmaan ikinä edes mahduttu samaan kuvaan syystä tai toisesta...


Ja mun illan viihde näyttää tältä: 


MUTTA NYT, suuremmitta puheitta oikein ihanaa, hauskaa, rauhallista, rentouttavaa, tuoksuvaa, mukavaa, turvallista, iloista, maukasta ja ennenkaille HYVÄÄ JOULUA ihan jokaiselle joka tätä nyt siellä on lukemassa... :)

Ei kommentteja: